Оцінка маркетингового потенціалу підприємства

Курсовая работа, 41 страница, язык - украинский, 2010 год.

№ работы - 1416

Вступ
1. Теоретичні підходи щодо маркетингового потенціалу підприємства
Сутність маркетингового потенціалу, його мета і значення
Складові маркетингового потенціалу
Методика аналізу і оцінки маркетингового потенціалу підприємства
2. Дослідження конкурентоспроможності маркетингового потенціалу ВАТ «СВЗ»
Загальна характеристика підприємства
Аналіз потенціалу внутрішнього маркетингового середовища підприємства
Аналіз потенціалу зовнішнього маркетингового середовища підприємства
3. Шляхи підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства
Розробка комплексної системи управління маркетинговим потенціалом підприємства
Вибір стратегії підвищення конкурентоспроможного потенціалу підприємства
Висновки
Список використаної літератури
Додатки

Цена - 80 грн.

Вы можете купить эту работу, связавшись с нами по одному из телефонов:


067-254-62-37;
050-168-31-11 (офис)

или написав запрос на почту znanie.in.ua@gmail.com