Державна політика у сфері зверненнь громадян

Дипломная работа, 83 страницы, язык - украинский, 2011 год.

№ работы - 1488

ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН В УКРАЇНІ
1.1. Соціальна роль, функції та принципи державної політики у сфері звернень громадян в Україні
1.2. Законодавчі засади звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування
1.3. Конституційно-правові засади звернень громадян у зарубіжних країн та можливості застосування їх досвіду в Україні
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИЙ МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
2.1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування як елементи організаційно-правового механізму державного управління у сфері звернень громадян
2.2. Порядок розгляду звернень громадян
2.3. Відповідальність за порушення законодавства про звернення громадян
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
3.1. Напрями реформування державної політики у сфері звернень громадян в Україні
3.2. Забезпечення принципів прозорості та захисту конфіденційної інформації у сфері звернень громадян
3.3. Перспективи нормативних та інституційних перетворень у сфері звернень громадян
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Цена - 250 грн.

Вы можете купить эту работу, связавшись с нами по одному из телефонов:


050-903-87-15;
063-356-00-50;
067-254-62-37;
093-252-65-81 (офис)

или написав запрос на почту znanietsentr@yandex.ru